Fight for Freedom

image Indeks       image Finanse,       image Finanse(1),       image Filozofos,       image Fesenjan,       image Fenix,       

Odnośniki

Fight for Freedom, Solucje do Gier

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Hidden and Dangerous: Fight for FreedomPCDodatek, bla, bla, blaUwaga: ze wzgl�du na angielskoj�zyczno�� gry wszystkie nazwy miejsc i przedmiot�w pozostawili�my w oryginalnej pisowni.Kampania 1 - Mystical Wings PolandEkwipunek kampanijny2 x Sniper Rifle i 280 naboi2 x LMG i 800 naboi9 x Time bombs1 x MP40 i 200 naboiMisja 1 - Phoenix Flight (Lot Feniksa)Musisz uratowa� tajnego agenta, wysadzi� w powietrze my�liwce i ukra�� nowy typ bombowca.Ludzie i ekwipunekNa misj� mo�e si� uda� jedynie trzech ludzi, bo bombowiec jest czteromiejscowy, a musi jeszcze pomie�ci� agenta.Allen 'Ape' McDonnald - Sniper Rifle z 65 nabojami i 9x time bombPeter Dare - MP40 z 200 nabojamiWhinston 'Cigar' Chill - Sniper Rifle z 65 nabojamiBardzo wa�ne jest, by� wybra� ich w�a�nie w takiej kolejno�ci, poniewa� drugi z twoich ludzi b�dzie przebrany za niemieckiego oficera.Gdy dotrzesz na miejsce akcji, samoch�d z wrogim oficerem b�dzie ju� w drodze. Daj swoim ludziom rozkaz 'Follow Me' (Za mn� - klawisz Home) i biegiem do skrzy�owania. Gdy nadjedzie samoch�d, zabij jego pasa�er�w - powinien si� zatrzyma�. Prze��cz si� na drugiego ze swoich ludzi i podejd� do wozu. Schowaj bro� i si�d� na miejscu kierowcy (klawisz U).Teraz pora zaj�� si� dwoma pozosta�ymi lud�mi. Prze��cz si� na map� i skieruj ich na drug� stron� mostu. Od tego miejsca musz� si� doczo�ga� do wylotu rury - upewnij si�, �e b�d� si� porusza� tu� przy brzegu rzeki, by unikn�� natkni�cia si� na wroga.Po wydaniu rozkaz�w wracasz do swojego przebiera�ca i jedziesz drog� w kierunku kompleksu. Po wjechaniu do �rodka zakr�� w prawo i zaparkuj za wie�� kontroln�. Wysi�d� z samochodu i we� w �apy MP40.Do tego czasu dw�ch pozosta�ych komandos�w powinno by� ju� przy rurze. Wejd� do �rodka - tu mog� ju� chodzi� na stoj�co. Id�c prosto dotrzesz do d�ugiego tunelu z prawej - wejd� w niego, dotrzesz do skrzy�owania w kszta�cie litery T. Skr�� w lewo - id�c prosto trafisz do kolejnego tunelu z lewej. Id�c dalej dotrzesz swoimi lud�mi pod wzniesienie.Ponownie wracamy do przebranego oficera. Podejd� nim do wej�cia do wie�y kontrolnej i otw�rz drzwi. W �rodku jest wra�y stra�nik: sta� w rogu pomi�dzy dwoma parami drzwi, zwr�� si� twarz� w kierunku wartownika i poci�gnij za spust. Rozlegnie si� sygna� alarmowy. Sta� twarz� w kierunku drzwi, bo po oko�o dziesi�ciu sekundach wejdzie przez nie kolejny stra�nik, kt�rego wypada oczywi�cie wyeliminowa�.Po wyczyszczeniu wie�y prze��cz si� na ludzi w tunelu. Wyjd� na zewn�trz i zacznij si� czo�ga� (drugi musi mie� oczywi�cie wydany rozkaz "Za mn�!"). Twoim zadaniem jest wyczyszczenie wszystkich gniazd obrony przeciwlotniczej na lotnisku. Ka�de z nich to oko�o trzech wrog�w, kt�rych nale�y zlikwidowa�.Paru wrogich stra�nik�w patroluje tak�e teren w pobli�u bombowca oraz wie�y kontrolnej. Najlepiej wyeliminowa� ich u�ywaj�c karabinu snajperskiego na najwi�kszym powi�kszeniu. Ostatni wojacy znajduj� si� na wie�y stra�niczej z prawej strony bramy g��wnej oraz przy wylocie rury przy bombowcu.Kiedy wydaje ci si�, �e zabi�e� ju� wszystkich wrog�w na lotnisku, podnie� jednym ze swoich ludzi LGM od martwego stra�nika i zajmij miejsce naprzeciw g��wnej bramy - oczywi�cie w pozycji le��cej. Drugi ze snajper�w b�dzie stanowi� jego ubezpieczenie.Po opanowaniu lotniska pora na uwolnienie agenta. Prze��cz si� na przebiera�ca i otw�rz drzwi, przy kt�rych sta� wartownik. Wypuszczony agent pobiegnie przygotowa� bombowiec do lotu, a ty pobiegnij do miejsca, w kt�rym le�� twoi dwaj pozostali i po�� si� obok nich z broni� zwr�con� w kierunku bramy g��wnej.Po odparciu ataku wroga wejd� w sk�r� komandosa nios�cego �adunki wybuchowe (time bombs) i po�� po jednym z nich przy ka�dym ze stoj�cych na lotnisku my�liwc�w - jest ich siedem (dwa dodatkowe �adunki zabra�e� na misj� tak na wszelki wypadek).Kiedy my�liwce ulegn� zniszczeniu, agent ustawi bombowiec na pasie startowym tu� przy g��wnej bramie - wejd� swoimi lud�mi do �rodka przez w�az z przodu maszyny i do domciu.Misja 2 - Phoenix's Dust (Py� Feniksa)Ludzie i ekwipunekAllen 'Ape' McDonnald - Sniper Rifle z 65 nabojamiWhinston 'Cigar' Chill - Sniper Rifle z 65 nabojamiPeter Dare - LMG z 400 nabojamiJohn McGrabb - LMG z 400 nabojamiW tej misji twoim zadaniem jest obrona �odzi desantowej przed atakiem Niemc�w.Od razu po rozpocz�ciu misji przejd� na map�. Po prawej strony �odzi zobaczysz ska�� - w tym w�a�nie miejscu najlepiej przygotowa� si� do obrony. Przejd� tam swoimi lud�mi i nieco ich od siebie odsu�, a nast�pnie zwr�� lufy ich broni w kierunku pla�y, nieco w kierunku �odzi desantowej.Po paru chwilach rozp�ta si� prawdziwe piek�o. Je�li chcesz wzi�� w nim udzia�, mo�esz wej�� w sk�r� jednego ze snajper�w. Gdy strzelanina ustanie nie podno� si� z ziemi, nawet gdy us�yszysz sygna� z �odzi - ona i tak nie odp�ynie bez ciebie, a jeszcze nie wszyscy Niemcy s� martwi.Paru ca�kiem zdrowych znajduje si� na przyk�ad w samym pobli�u �odzi, czy na drugim ko�cu pla�y i tylko czeka na tw�j b��d. Najbezpieczniejszym wyj�ciem jest w tym momencie skorzystanie ze snajperki, du�ego powi�kszenia, powolnego czo�gania oraz profilaktycznego strzelania do wszystkiego, co wyr�nia si� na tle nieba: jak si� po takim profilaktycznym strzale poruszy to oczywi�cie nale�y strzela� do skutku, czyli �mierci wroga.Z tego powolnego parcia do przodu mo�esz bezpiecznie zrezygnowa� dopiero, gdy dotrzesz do �odzi - w tym momencie pla�a powinna by� ju� czysta, wi�c wystarczy ju� tylko sprowadzi� na pok�ad pozosta�ych wojak�w i do domu!Kampania 2 - Green Hell (Zielone piek�o)Ekwipunek kampanijny2 x Sniper Rifle i 280 naboi2 x SMG i 800 naboi1 x LMG i 800 naboi3 x Time bombs1 x Bazooka i 9 naboi15 x GrenadesMisja 1 - Devil's Bridge (Czarci most)Celem misji jest wysadzenie mostu i przerwanie niemieckiej linii zaopatrzeniowej.Ludzie i ekwipunekPeter Dare - SMG z 200 nabojami, 3x Time Bombs, 5x GrenadesAllen 'Ape' McDonnald - SMG ze 165 nabojami, Bazooka z 3 nabojamiWhinston 'Cigar' Chill - Sniper Rifle z 85 nabojamiJohn McGrabb - LMG z 200 nabojamiWi�ksz� cz�� tej kampanii sp�dzisz w jeepie, dlatego warto powiedzie� najpierw kilka s��w o taktyce walki z jego wn�trza. Moim zdaniem najlepsz� konfiguracj� jest posadzenie za kierownic� �o�nierza numer cztery. Nast�pnie jednego ze strzelc�w sadzamy za zamontowanym na jeepie karabinie maszynowym, kolejnego, ze snajperk�, za kierowc� i ostatniego, z SMG, za siedzeniem pasa�era.Podstawow� zasad� walki z wn�trza jeepa jest nie pozwoli� wrogowi na dostanie si� w jego pobli�e. Gdy tylko zobaczysz jednego z wra�ych �o�dak�w zatrzymaj si� i skasuj go ze snajperki. Je�li jest ich wi�cej i zostaniesz dostrze�ony (co oznacza szturm w twoim kierunku) do akcji wkrocz� osobnicy z karabinami maszynowymi i szturm przerodzi si� w rze�ni�.Wracaj�c jednak do naszej misji - posad� swoich ludzi w jeepie i skr�� na drog� z prawej. Gdy dojedziesz do rzeki, skr�� w lewo.Jad�c prosto dotrzesz do stacji transformator�w. Jest ona broniona przez pojedynczego stra�nika - gdy z nim sko�czysz udaj si� w prawo. Po prawej stronie widocznej w oddali chaty stoi sobie kolejnych dw�ch wartownik�w, kt�rych r�wnie� nale�y odprawi� na tamten �wiat. Po ich zabiciu podniesiony zostanie alarm, wi�c przygotuj si� na gor�ce powitanie wojak�w szturmuj�cych od lewej strony chaty - b�dzie ich trzech lub czterech, wi�c upewnij si�, �e uzbrojeniu jeepa nic nie ogranicza pola ra�enia. Jak chcesz mo�esz oczywi�cie wzi�� sprawy we w�asne r�ce - jest to nawet lepsze z wyj��.Po walce podjed� do przodu - powiniene� zobaczy� znajduj�c� si� za chat� wie�� stra�nicz� - przy pomocy snajperki pozb�d� si� siedz�cego w jej wn�trzu wartownika. Po prawej stronie chaty zobaczysz p�ci�ar�wk�, a przy karabinie maszynowym Niemca - pozb�d� si� go przy pomocy snajperki.Podjed� bli�ej i pod os�on� chaty wy�aduj wojaka z wyrzutni� rakiet, a nast�pnie przy jego pomocy rozwal p�ci�ar�wk�. Po sko�czonej robocie wr�� na jeepa.Objed� chatk� z prawej. Na starym mo�cie rezyduje wrogi snajper, kt�rego wypada si� jak najszybciej pozby�. Teren mi�dzy mostem nowym a starym patrolowany jest dodatkowo przez dw�ch wartownik�w - ich tak�e wypada po�o�y� do snu.Po ululaniu pora przyst�pi� do trudniejszej cz�ci misji. Zaparkuj jeepa tak, by by� zwr�cony frontem w kierunku chaty znajduj�cej si� po�rodku mapy. Widoczny obok niej bunkier z work�w z piaskiem pe�ny jest Niemc�w, z kt�rymi b�dziesz si� musia� zmierzy�. Osobi�cie zrobi�em to posy�aj�c cz�owieka z granatami. Najpierw czo�gaj�c si� dotar� w pobli�e wie�y stra�niczej, wrzuci� stamt�d par� granat�w do �rodka, a nast�pnie przeszed� na lew� stron� bunkra i wrzuci� reszt�. Upewnij si�, �e w �rodku nie pozosta� nikt �ywy, a nast�pnie wr�� do jeepa.Podjed� do prawej strony chaty i zabij stoj�cego tu wartownika. Drugi wojak chodzi sobie st�d do chaty znajduj�cej si� dalej - w obydwu przypadkach najlepiej pos�u�y� si� snajperk�.Po uporaniu si� z wart� wr�� do nowego mostu i umie�� �adunki w podtrzymuj�cych go �odziach - w praktyce musisz wysadzi� w powietrze tylko jedn� z nich. Wr�� do jeepa i dojed� do drogi - powiniene� si� znajdowa� za czo�giem. Uwa�aj na �o�nierzy chodz�cych sobie po obydwu stronach drogi - mo�esz albo zniszczy� czo�g z bazooki od razu, albo najpierw zaj�� si� patrolem - wyb�r nale�y do Ciebie.Po wysadzeniu czo�gu zjed� na praw� stron� drogi, aby omin�� miny, kt�re rosn� sobie w ziemi przy czo�gu. Wr�� z powrotem na drog� i powoli jed� dalej - cz�owiek obs�uguj�cy karabin maszynowy powinien w pewnym momencie zobaczy� trzech ostatnich wojak�w wroga i pozby� si� ich w kr�tkiej serii.W tym momencie wystarczy, �e dojedziesz do ko�ca drogi, a misja pierwsza zostanie zako�czona.Misja 2 - Forest of Nightmares (Las upior�w)Twoim zadaniem jest znalezienie Amerykan�w i powr�t z nimi w pobli�e linii alianckich.Ludzie i ek... [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gbp.keep.pl