Odnośniki
- Indeks
- Final Fantasy Tactics d20 Conversion, Final fantasy rpg d20
- Fin de siecle, RPG, Mistrz Gry
- Fiery Trial, babylon 5 RPG d20
- Fern Michaels - 03 Dom Maggie, Saga Teksasu
- Fighter kochaj i walcz - Fighter [2008] DVDRip, Napisy
- Feist Raymond E. - Dziedzictwo Wojny Światów 02 - Skrytobójcy w Krondorze, Feist Raymond
- Fer s, ALEMMANISCHE
- Filtr przeciwpyśâkowy- wymiana, stilo
- Federico Fellini - La Dolce Vita (1960), ⏠Federico Fellini
- FitLine tested-2, FitLine
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- emily.opx.pl
|
Fauny(1), RPG, Nieboracy
[ Pobierz całość w formacie PDF ] 1 www.nieboracy.of.pl Robert Klimkiewicz Fauny Nieboracy RPG E1 oficjalny dodatek do gry. www.nieboracy.of.pl Fauny Odznaczył-Na-Polu-Walki. Reszta Fałnów jest ułożona podług hierarchii. Ojciec Tego-Który- Najbardziej-Się-Odznaczył-Na-Polu-Walki nazywany jest Wielkim Mędrcem i często po upływie pewnego okresu w życiu, opuszcza Grupę i staje się Pustelnikiem Faunów. Gdy to zrobi, jego miejsce zajmuje jeden z Mędrków. Dalej są Fauny Wojownicy, broniący innych i pełniący pierwszą linię obrony podczas walki. Dalej w hierarchii są Mędrkowie, nieliczna i mało poważana gromadka uczonych, zajmujących się poznawaniem otaczającej przyrody. Fauny najczęściej można spotkać na Ziemiach Hałasu i w Karych Górach. Wędrują tam w poszukiwaniu przygód i pożywienia. Fauny wyglądem nieco przypominają ludzi. Ich ciała w większości pokryte są gęstym, brązowym futrem. Nie dbają o higienę, dlatego często jest ono skłębione i wydziela nieprzyjemny zapach. Nogi mają zakończone kopytami, a na głowie rosną im małe różki. Są dosyć przyjazne. Zwykle nie walczą, lecz gdy przyjdzie potrzeba, są godnymi przeciwnikami. W walce pomagają im ostre zęby, którymi w ostateczności gryzą boleśnie wrogów. Specjalnością tych istot jest granie na fletni, dzięki której potrafią uśpić drugą osobę. Są doskonałymi towarzyszami. Gdy w drużynie znajduje się faun, rzadko kiedy jest nudno. Potrafi w zaskakująco łatwy sposób rozbawić kompanów. Zwykle nie piją alkocholu, ale gdy już zaczną, trudno jest je oderwać od kufla. Gdy zajdzie potrzeba, potrafią nawet narazić własne życie, żeby uratować przyjaciela. Mimo krępego wyglądu są bardzo sprawne fizycznie, co znacznie ułatwia im wędrówki, które są ich życiem. Często podróżują w małych lub większych grupach nazywanych Grupami Faunów. Przewodniczy tam samiec, który najbardziej odznaczył się na polu walki. Nazywany jest Tym-Który-Najbardziej-Się- Mędrek Mędrkowie zwykle cechują się wysoką inteligencją. Nie lubią walczyć, mimo to umieją ustalać doskonałe strategie wojenne i często są doradcami przywódcy. Wolny czas (którego jest zaskakująco mało) spędzają obserwując i badając rośliny oraz zwierzęta. Zwykle mało jedzą, ponieważ po prostu nie starcza im czasu pomiędzy spaniem a nauką. Jeśli Wielki Mędrzec postanowi zostać 2 www.nieboracy.of.pl pustelnikiem, jeden z Mędrków wybrany przez specjalnie do tego celu powołaną komisję zastępuje go i zostaje nowym Wielkim Mędrcem. byłym Mędrkiem, jeśli poprzedni Wielki Mędrzec postanowił zostać Pustelnikiem. Zajmuje się przede wszystkim nauką. Jest głównym doradcą swojego syna, uczy też Mędrków i przekazuje swoją rozległą wiedzę. Czasami zdażają się Mędrcy będący jednocześnie Wojownikami. Wtedy swój czas dzielą sprawiedliwie pomiędzy naukę (większość) i walkę (miejszość). Lubią dużo jeść i pić, więc gdy się nie uczą, często urządzają w swoich pokojach zabawy. Pustelnik Faunów Pustelnik Faunów kiedyś był Wielkim Mędrcem, lecz postanowił opuścić Grupę i wędrować samotnie. W takich sytuacjach jeden z Mędrków zajmuje jego miejsce, a on może w spokoju wieść pustelnicze życie. Zwykle mieszka w krainach niezamieszkałych i trudnodostępnych, żeby nikt nie mógł mu przeszkadzać. Wtedy większość czasu spędza na rozmyślaniu. Gromadzi całkiem sporą wiedzę filozoficzną, ale z racji swego pustelnictwa zazwyczaj nie chce się nią z nikim dzielić. Niektórzy Pustelnicy postanawiają także badać przyrodę, dzięki czemu stają się czymś w rodzaju połączenia Pustelnika i Mędrka. Lecz to zdarza się niezwykle rzadko. Wojownik Żywiołem Fauna Wojownika jest walka. Przez większość wolnego czasu uczy się fechtunku i walki wręcz. Bardzo źle natomiast radzi sobie w posługiwaniu się łukiem i nie stara się podszkolić w tej dziedzinie. Po prostu uważa, że broń strzelająca nie jest godna jego uwagi. Praktycznie nie ma czasu wolnego. Gdy nie śpi, albo trenuje intensywnie walkę z bronią, albo ćwiczy na specjalnej Fauniej "Siłowni", której główną częścią jest zestaw różnych rozmiarów głazów do podnoszenia. Wojownicy organizują też między sobą zawody lekkoatletyczne, polegające głównie na podnoszeniu coraz to większych kamieni. Największy głaz wzrostem przewyższał dwukrotnie dorosłego Fauna, a ten który go podniósł zyskał przydomek Tego-Który-Podnosi-Największe-Głazy (warto wspomnieć, że Fauny uwielbiają długie, wiele mówiące imiona). Ten-Który-Się Ten-Który-Najbardziej-Się-Odznaczył-Na-Polu- Walki jest głównym wodzem grupy. Ma doradców oraz głównego doradcę zwanego Wielkim Mędrcem. Rozdziela prace i zadania dla poszczególnych faunów i panuje nad przestrzeganiem prawa w grupie. Jak jego miano wskazuje, kiedyś był najlepszym wojownikiem i trochę jego dawnej siły jeszcze mu zostało, ale lata leniwego rządzenia sprawiły, że powoli zaczął obrastać w tłuszcz, a mięśnie fauna zwiotczały. Zyskał jednak dość dużą inteligencję, która znacznie pomaga mu w rządzeniu. Robert Klimkiewicz Fauny to oficjalny dodatek do gry fabularnej Nieboracy RPG Edycja 1. Więcej informacji o grze, darmowy podręcznik i rozszerzenia na stronie www.nieboracy.of.pl . Wielki Mędrzec Wielki Mędrzec jest ojcem Tego-Który- Najbardziej-Się-Odznaczył-Na-Polu-Walki lub
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plgbp.keep.pl
|