Fauny(1)

image Indeks       image Finanse,       image Finanse(1),       image Filozofos,       image Fesenjan,       image Fenix,       

Odnośniki

Fauny(1), RPG, Nieboracy

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
1
www.nieboracy.of.pl
Robert Klimkiewicz
Fauny
Nieboracy RPG E1 oficjalny dodatek do gry.
www.nieboracy.of.pl
Fauny
Odznaczył-Na-Polu-Walki. Reszta Fałnów jest
ułożona podług hierarchii. Ojciec Tego-Który-
Najbardziej-Się-Odznaczył-Na-Polu-Walki
nazywany jest Wielkim Mędrcem i często po
upływie pewnego okresu w życiu, opuszcza Grupę i
staje się Pustelnikiem Faunów. Gdy to zrobi, jego
miejsce zajmuje jeden z Mędrków. Dalej są Fauny
Wojownicy, broniący innych i pełniący pierwszą
linię obrony podczas walki. Dalej w hierarchii są
Mędrkowie, nieliczna i mało poważana gromadka
uczonych, zajmujących się poznawaniem
otaczającej przyrody.
Fauny najczęściej można spotkać na Ziemiach
Hałasu i w Karych Górach. Wędrują tam w
poszukiwaniu przygód i pożywienia.
Fauny wyglądem nieco przypominają ludzi. Ich
ciała w większości pokryte są gęstym, brązowym
futrem. Nie dbają o higienę, dlatego często jest ono
skłębione i wydziela nieprzyjemny zapach. Nogi
mają zakończone kopytami, a na głowie rosną im
małe różki. Są dosyć przyjazne. Zwykle nie walczą,
lecz gdy przyjdzie potrzeba, są godnymi
przeciwnikami. W walce pomagają im ostre zęby,
którymi w ostateczności gryzą boleśnie wrogów.
Specjalnością tych istot jest granie na fletni, dzięki
której potrafią uśpić drugą osobę.
Są doskonałymi towarzyszami. Gdy w drużynie
znajduje się faun, rzadko kiedy jest nudno. Potrafi
w zaskakująco łatwy sposób rozbawić kompanów.
Zwykle nie piją alkocholu, ale gdy już zaczną,
trudno jest je oderwać od kufla.
Gdy zajdzie potrzeba, potrafią nawet narazić
własne życie, żeby uratować przyjaciela. Mimo
krępego wyglądu są bardzo sprawne fizycznie, co
znacznie ułatwia im wędrówki, które są ich życiem.
Często podróżują w małych lub większych grupach
nazywanych Grupami Faunów. Przewodniczy tam
samiec, który najbardziej odznaczył się na polu
walki. Nazywany jest Tym-Który-Najbardziej-Się-
Mędrek
Mędrkowie zwykle cechują się wysoką inteligencją.
Nie lubią walczyć, mimo to umieją ustalać
doskonałe strategie wojenne i często są doradcami
przywódcy. Wolny czas (którego jest zaskakująco
mało) spędzają obserwując i badając rośliny oraz
zwierzęta. Zwykle mało jedzą, ponieważ po prostu
nie starcza im czasu pomiędzy spaniem a nauką.
Jeśli Wielki Mędrzec postanowi zostać
 2
www.nieboracy.of.pl
pustelnikiem, jeden z Mędrków wybrany przez
specjalnie do tego celu powołaną komisję zastępuje
go i zostaje nowym Wielkim Mędrcem.
byłym Mędrkiem, jeśli poprzedni Wielki Mędrzec
postanowił zostać Pustelnikiem. Zajmuje się przede
wszystkim nauką. Jest głównym doradcą swojego
syna, uczy też Mędrków i przekazuje swoją
rozległą wiedzę. Czasami zdażają się Mędrcy
będący jednocześnie Wojownikami. Wtedy swój
czas dzielą sprawiedliwie pomiędzy naukę
(większość) i walkę (miejszość). Lubią dużo jeść i
pić, więc gdy się nie uczą, często urządzają w
swoich pokojach zabawy.
Pustelnik Faunów
Pustelnik Faunów kiedyś był Wielkim Mędrcem,
lecz postanowił opuścić Grupę i wędrować
samotnie. W takich sytuacjach jeden z Mędrków
zajmuje jego miejsce, a on może w spokoju wieść
pustelnicze życie. Zwykle mieszka w krainach
niezamieszkałych i trudnodostępnych, żeby nikt nie
mógł mu przeszkadzać. Wtedy większość czasu
spędza na rozmyślaniu. Gromadzi całkiem sporą
wiedzę filozoficzną, ale z racji swego pustelnictwa
zazwyczaj nie chce się nią z nikim dzielić.
Niektórzy Pustelnicy postanawiają także badać
przyrodę, dzięki czemu stają się czymś w rodzaju
połączenia Pustelnika i Mędrka. Lecz to zdarza się
niezwykle rzadko.
Wojownik
Żywiołem Fauna Wojownika jest walka. Przez
większość wolnego czasu uczy się fechtunku i
walki wręcz. Bardzo źle natomiast radzi sobie w
posługiwaniu się łukiem i nie stara się podszkolić
w tej dziedzinie. Po prostu uważa, że broń
strzelająca nie jest godna jego uwagi. Praktycznie
nie ma czasu wolnego. Gdy nie śpi, albo trenuje
intensywnie walkę z bronią, albo ćwiczy na
specjalnej Fauniej "Siłowni", której główną częścią
jest zestaw różnych rozmiarów głazów do
podnoszenia.
Wojownicy organizują też między sobą zawody
lekkoatletyczne, polegające głównie na
podnoszeniu coraz to większych kamieni.
Największy głaz wzrostem przewyższał dwukrotnie
dorosłego Fauna, a ten który go podniósł zyskał
przydomek Tego-Który-Podnosi-Największe-Głazy
(warto wspomnieć, że Fauny uwielbiają długie,
wiele mówiące imiona).
Ten-Który-Się
Ten-Który-Najbardziej-Się-Odznaczył-Na-Polu-
Walki jest głównym wodzem grupy. Ma doradców
oraz głównego doradcę zwanego Wielkim
Mędrcem. Rozdziela prace i zadania dla
poszczególnych faunów i panuje nad
przestrzeganiem prawa w grupie. Jak jego miano
wskazuje, kiedyś był najlepszym wojownikiem i
trochę jego dawnej siły jeszcze mu zostało, ale lata
leniwego rządzenia sprawiły, że powoli zaczął
obrastać w tłuszcz, a mięśnie fauna zwiotczały.
Zyskał jednak dość dużą inteligencję, która
znacznie pomaga mu w rządzeniu.
Robert Klimkiewicz
Fauny to oficjalny dodatek do gry fabularnej Nieboracy RPG
Edycja 1. Więcej informacji o grze, darmowy podręcznik i
rozszerzenia na stronie
www.nieboracy.of.pl
.
Wielki Mędrzec
Wielki Mędrzec jest ojcem Tego-Który-
Najbardziej-Się-Odznaczył-Na-Polu-Walki lub
  [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gbp.keep.pl